dissabte, 5 de març de 2011

Kfé Innovación

Kfé Innovación


I em pregunto... com hi has arribat fins aquí, Isabel? doncs...no ho sé. Només us puc dir que quan una cosa m’agrada, m’engresca o em fa sentir útil, viva... m’hi abraono i m’hi aboco amb il·lusió, de vegades fins i tot de forma exaltada.

He participat activament en bon nombre de trobades i també he col·laborat en la seva organització quan ha convingut. Allò habitual és que la gent vinguda d’arreu es trobi en un lloc determinat, en una data i hora preestablertes per parlar d’un tema que fa de fil conductor i que en alguns casos s’ha pogut treballar prèviament, en altres ocasions no té perquè ser així, però el que si que s’acostuma a fer en tots els casos és un treball en equip i de col·laboració per tal de posar totes les aportacions en comú i extreure’n una sèrie de conclusions què s’intentaran dur a la pràctica o què es continuaran treballant en altres ocasions.

És habitual també reunir-se al voltant d’una taula, normalment per dinar i així afavorir que les persones participants s’arribin a conèixer de forma més distesa. Bé, què us he de dir, de ben segur que qui més qui menys ha participat en algun tipus de trobada.

Però, el que sí que us puc assegurar és que mai m’hauria imaginat que participaria i, encara menys, que encoratjaria els meus amics i coneguts, i fins i tot, gent que no conec de res, a participar en una trobada a quatre bandes. Una trobada simultània entre quatre ciutat tant diferents com Barcelona, Sevilla, Getxo i Lleida.

I tot plegat per què? doncs, sincerament, perquè crec que el tema s’ho val. Parlar de Lleida amb persones que també tenen interès en les seves respectives ciutats, per intentar que entre tots siguin cada dia una mica millors, per intentar fer-les més acollidores i més agradables a les persones que hi viuen; aportant, en el meu cas, ben poca cosa, les ganes només, però també les ganes de compartir i sobretot d’aprendre, no té preu.

No vull dir res més, només que aquest proper dia 15 de març de 18 a 20 de la tarda ens trobareu a l’Ateneu Popular de Ponent, al c/Pau Claris, 10, en un ambient lúdic, tot prenent un cafè, i fent una tertúlia simultània sobre projectes de ciutat. Totes aquelles persones que tinguin ganes de ser-hi presencialment s’han de registrar i les que vulguin seguir-ho des de casa ho podran fer a twitter en l'etiqueta #kfe03.



2 comentaris:

Babunski ha dit...

M'agradaria ser-hi. A mi m'encanta parlar de Lleida. Però treballo en aquelles hores. Qui ho munta això? L'ateneu?

Isabel ha dit...

Caram, Babunski, si que has fet una setmana blanca llarga? Ja et trobava a faltar i tot!
Tens raó m’ha quedat una mica amagada una informació tant important. Totes les dades sobre l’organització les pots trobar a la pàgina web de Kfè Innovación l’enllaç a la qual tens sota la fotografia. Creu-te que hi participarà gent molt interessant, s’hi ha inscrit també, m’agrada destacar-ho, l’alcalde de Getxo, el senyor Imanol Landa, que pel que sé és un home molt planer i que està molt ficat al món de la innovació i les noves tecnologies. Com a fil conductor d’aquesta trobada es va escollir parlar de “projectes de ciutat” però crec que també hi sortirà un altre gran tema, “educació”, a més dels que poden anar sorgint, com ara “l’open data”...
Estaria tant bé que hi poguessis participar, Babunski! t’agrairia que si saps d’algú que pot venir li ho fessis saber, encara que també es podrà seguir i participar del debat a través de twitter en l’etiqueta Kfe03 i a la pàgina web http://www.kfeinnovacion.com/kfe03

Per poder fer el Kfè Innovación, de forma presencial, calia trobar un lloc amb Wi-fi i vaig ser jo qui va demanar a l’Ateneu Popular de Ponent si em deixaven utilitzar la seva sala polivalent. He de dir que per part de l’Ateneu vaig rebre la resposta que calia esperar d’una entitat que s’implica en tot allò que afecta la nostra ciutat. Gràcies, Ateneu Popular de Ponent!