dimecres, 16 de març de 2011

Kfé Innovación trobada conjunta Sevilla-Getxo-Barcelona-Lleida

Moltes gràcies Ateneu Popular de Ponent

Ahir, a Lleida, ens vam reunir per compartir en un Kfé simultàni els “projectes de ciutat” amb gent de Getxo, Barcelona i Sevilla. La convocatòria la va promoure @Kfeinnovacion, a twitter, i instava a les ciutats que hi volguessin participar a fer-ho de forma presencial, s’ha de reconèixer que la idea era prou atractiva, més encara, si has anat seguint la trajectòria dels organitzadors, alguns coordinadors, i fins i tot, d’alguns il·lustres participants, ja sigui a través dels seus blocs, com d’anteriors convocatòries de Kfé innovación.

No era qüestió de pensar-s’ho massa, vaig contactar amb ells i em van dir que estarien encantats que Lleida participés en aquesta experiència, només calia un lloc on poder compartir un cafè i que comptes amb connexió wi-fi.
Ja sigui perquè el lloc és molt agradable, perquè en sóc sòcia, per la confiança que em mereixen o bé perquè crec, sincerament, que l’Ateneu Popular de Ponent està en la línia ideològica de la trobada, que no és altra que la de fomentar la participació ciutadana i el treball col·laboratiu, em vaig atrevir a demanar la seva fantàstica sala polivalent per poder fer realitat la participació de Lleida en aquesta primera trobada simultània de Kfé innovación. La resposta de l’Ateneu, com cabia esperar, va ésser de total consentiment i d’àmplia col·laboració.

A Lleida la participació presencial no va ésser tant àmplia, però m’atreveixo a dir que va ésser productiva. Estic orgullosa i contenta d’haver donat a conèixer aquesta iniciativa a la nostra ciutat i espero que no sigui aquesta la primera i/o la darrera vegada que Lleida hi participa.

Per poder mostrar als amics de Getxo, Barcelona i Sevilla el lloc en que estàvem reunits –seria més correcte dir, reunides- a Lleida, he trobat a la web de l’Ateneu unes fotografies de quan s’hi va fer l’Exposició de la Fundació Pedrolo.


El lipdub que trobareu aquí sota és un bon exemple de participació ciutadana i de treball col·laboratiu. Felicitats Mariola!

Lipdub del Barri de la Mariola de Lleida